KONTAKTNÍ INFORMACE

tel.: +420 732 621 086
z.breza@alternativnipsycholog.cz
NÁVŠTĚVNOST
"Nemoc a jiné vážné problémy jsou tady proto, aby nám napověděly, kam se má ubírat náš vývoj."
Clemens Kuby

Terapie následků:

• cévních mozkových příhod (mrtvička, iktus,...)

• pohybového aparátu (parézy, plegie, spasmy, DMO, nehody, bloky, pooperační stavy, ...)

• tělesných obtíží/onemocnění (Parkinsonova choroba, Alzheimerova choroba, Huntingtonova choroba, ...)

• a psychosomatických onemocnění (astma, některá onkologická onemocnění, ...)

Provádíme:

• individuální terapie - práce především s tělem
  • skupinové terapie - podpůrné skupiny pro klienty, pro rodinné příslušníky

Nabízíme:

• jednorázové poradenství, konzultace ohledně Vašich obtíží - 1 setkání, na které může (nemusí) navazovat:
  • krátkodobá terapie - do 5-15 setkání
  • dlouhodobá terpie - nad 15 setkání

Pracujeme pomocí kombinace metod a technik:

• Synergicko-reflexní terapie
    • Myofasciální techniky - masážní techniky na uvolnění svalových vláken, šlach a kloubů
    • Chiroperiostální techniky - techniky zaměřující se na úpony svalových vláken na kost
    • Mobilizace a korekce patologického držení těla
    • Akupresura
    • Reflexní terapie

• Masážní prvky
  • Čchi-kung
  • Psychické (mentální, emoční, duševní) i fyzické cvičení/cviky

Poskytujeme též psychologickou podporu a terapie pro klienta a/nebo pro rodinné příslušníky.

Pro ty, kteří by měli zájem též o alternativní přístup k potížím, můžeme na některé obtíže nabídnout i vhodné bylinky, mastičky či oleje.

První setkání trvá 60-90minut - seznámení se s klientem, orientace v problematické situaci (příp. sociálním zázemím a rodinnou situací), zjištění aktuálního stavu klienta (jeho fyzických, popř. též psychických schopností a dovedností), ošetření a první doporučení.

Následná terapeutická setkání - 30-45minut - volí se ve spolupráci s klientem (se souhlasem klienta v některých případech také po domluvě s rodinnými příslušníky) vhodná kombinace výše zmíněných postupů.

Pro některé klienty by mohlo být vhodnější, abychom terapie prováděli v jejich domácím prostředí, což je po domluvě možné. V tomto případě se účtují cestovní náklady autem.

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Během doby, než se nám podařilo přesunout kancelář ze Šumperka do Zábřeha, se některým klientům zalíbilo scházet se v  přírodě v okolí těchto měst (příp. též Velkých Losin), kdy jsme si sedli do pohodlných křesel někde na louce s pěknými výhledy do okolí. smileyTěm, kterým by to i nadále vyhovovalo, chceme vyjít vstříc, a pokud bude pěkné počasí, je možné si návštěvu domluvit i v přírodě.smiley

Další možností je návštěva u Vás doma nebo v jiných vhodných místnostech, kde bychom nebyli vyrušováni a to na ose Velké Losiny - Šumperk - Zábřeh, případně v nejbližším okolí.

02/2018

Logo QuickWeb