KONTAKTNÍ INFORMACE

tel.: +420 732 621 086
z.breza@alternativnipsycholog.cz
NÁVŠTĚVNOST
Jel jsem jednou takhle autem a na mysl mi přišla otázka: "Co je to Bůh? Kdo je to Bůh?" Zrovna jsem míjel kamion, na kterém byl nápis: "KING OF THE ROAD!"
Z. B.

Elektropunktura

Je čas se zmínit o další metodě, kterou s Lenkou používáme. Elektropunktura. Máme s ní výborné (co výborné, vyníkajícísmiley zkušenosti) výsledky. Jsou případy, a ne málo, kdy již po pěti minutách aplikace elektropunktury lidé zjišťují, že např. bolesti zad, se kterými se trápili a léčili je i týdny, tak že tyto bolesti ustupují a dokonce zcela mizí. Účinek pak může trvat i několik dní (týden až 14 dní). Pro dlouhodobější zlepšení fyzického stavu je samozřejmě potřeba sezení více než jedno (pět?, deset?). Záleží na člověku a na tom, co ho trápí.

Kromě bolestí zad, máme výborné výsledky i u astmatických záchvatů (jejich akutní zastavení, snížení četnosti výskytu a vážnosti projevů), u některých alergických onemocnění. Vynikající výsledky, kdy elektropunktura zabere velmi rychle (i do několika minut), jsou též u bolestí hlavy a migrén. Rychle také působí u svalových problémů (přetížené, unavené,...) Hypotonus, hypertonus, třes rukou, nohou, těla, ... Počáteční úspěchy máme i u klientů s Huntingtonovou chorobou (zatím zmírňování důsledků, uvidíme, jak to bude dále pokračovat), dále u (přinejmenším!) zmírňování následků funkční nedostatečnosti vnitřních orgánů - ledvin, močového měchýře, jater, trávicího ústrojí.

Co to tedy je a jak to funguje?

Eletropunkturu provádíme pomocí přístroje Stimul 5, který se dříve vyráběl v Československu. Dnes již nejde téměř sehnat. Stimul je určen pro vyhledávání a stimulaci akupunkturních bodů a fyzikální léčbu bolesti metodou transkutánní elektrostimulace (TENS). Stimul je vhodný pro prevenci onemocnění a léčbu bolestí.  Aplikací nehrozí AIDS, hepatitis B, lékové poškození ani návyk.

Oproti klasické akupunktuře je léčba prováděna bez vpichování do pokožky prostým dotekem odpružené aplikační elektrody na kůži s působením slabého elektrického proudu. Působení se provádí v nalezených místech akupunkturních bodů, které se tímto způsobem aktivují, dochází k uvolnění zablokovaných částí a k vyrovnání správné funkčnosti organismu a jeho částí. Důsledkem tohoto působení se poruchy odpovídajících orgánů funkčně zlepší a často současně i odstraní.

Použítí je vhodné zejména pro léčení:

bolestí pohybového aparátu, alergických a kožních onemocnění, chronického kataru průdušek a průduškové astma, neplodnosti, impotence, migrén, menstruačních a klimakterických potíží, stavů vyčerpání a nechutenství, obrn a neuralgie trojklanného nervu, vředových chorob a žlučníkových potíží, vysokého a nízkého krevního tlaku, zácpy a průjmu, kolik, nespavosti a zubních potíží,...

Další možností je metoda transkutánní elektrostimulace (TENS) u bolestivých stavů, způsobených zejména poruchami pohybového ústrojí. Podstata metody spočívá v bodové a lineární aplikaci slabého elektrického proudu pomocí jehlové elektrody v bolestivých místech.

Metodou TENS lze úspěšně léčit:

akutní i chronickou bolest, zejména u poruch páteře, degenerativních onemocnění kloubních, lehčích poúrazových stavů i bolest hlavy. Stimul lze doporučit i u neuralgií, chabých a spastických obrn.

Kontraindikace:

absolutní - implantovaný kardiostimulátor

relativní - těžší vegetativní dysfunkce, gravidita, epilepsie, bakteriální záněty, pyodermie, strach z elektrického proudu

AKTUÁLNÍ ZPRÁVY

Během doby, než se nám podařilo přesunout kancelář ze Šumperka do Zábřeha, se některým klientům zalíbilo scházet se v  přírodě v okolí těchto měst (příp. též Velkých Losin), kdy jsme si sedli do pohodlných křesel někde na louce s pěknými výhledy do okolí. smileyTěm, kterým by to i nadále vyhovovalo, chceme vyjít vstříc, a pokud bude pěkné počasí, je možné si návštěvu domluvit i v přírodě.smiley

Další možností je návštěva u Vás doma nebo v jiných vhodných místnostech, kde bychom nebyli vyrušováni a to na ose Velké Losiny - Šumperk - Zábřeh, případně v nejbližším okolí.

02/2018

Logo QuickWeb